Продавець Eu-shop розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1508 відгуків
+380 (63) 172-02-35
Переулок Николая Садовского, 2, Київ, Україна
Кошик
Інтернет-магазин побутової техніки та хімії з Європи "Eu-Shop"

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Meest ПОШТА
  • СамовивізВи можете самостійно забрати Ваше замовлення за адресою: м. Київ, провулок Миколи Садовського, 4. Ми є в googl maps: https://goo.gl/maps/MjAo43HfHPn
  • Нова ПоштаДоставка по всій Україні. Оплата за тарифами транспортної компанії при отриманні. Розрахувати вартість доставки можна тут: http://novaposhta.ua/frontend/calculator/ua

Способи оплати

  • ПісляплатаОплата при отриманні товару службою Нова Пошта. Вартість послуг перевезення, а також послуг зворотньої доставки післяплати оплачує покупець. Тарифи на послуги представлені на сайті компанії Нова Пошта.
  • Оплата на рахунокОбов'язково перед оплатою уточніть наявність товару
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Приватбанк Карта, МонобанкОплата на картку Приватбанку або Монобанку.

Гарантія:

На всю побутову техніку надається гарантія 3 місяці (під час воєнного стану гарантія не поширюється).
У разі гарантійного ремонту у межах Києва вартість виклику майстра 300 грн. (Під час військового стану виїзд майстра неможливий)
У разі гарантійного ремонту у передмісті м. Києва (до 15 км від КП у всіх напрямках), виклик майстра складає 600 грн. (Під час військового стану виїзд майстра неможливий)
Повернення товару (побутової техніки) можливе протягом 14 днів з дня здійснення покупки у тому вигляді, в якому товар було придбано. (Під час воєнного стану повернення товару не здійснюється).
Всі витрати на повернення або заміну товару по Києву чи Україні в цілому здійснюються силами покупця.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
1. Пошкодження, заподіяні клієнтом, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
2. Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ).
3. Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

   У Вас є можливість приїхати до нас, побачити, вибрати і придбати те, що ви побажаєте. Наша фірма здійснює доставку по Києву, а також доставку в будь-який регіон України, за допомогою транспортних компаній.

ЗНИЖКИ на товари діють ТІЛЬКИ В ІНТЕРНЕТ-магазині і в самому магазині не надаються або надаються не в повному обсязі.
 

  Вартість доставки побутової техніки по Києву до під'їзду становить 600 грн.

Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією (Делівері, Нова Пошта), приблизно, за 1-3 дні. Вартість доставки оплачує одержувач згідно з тарифами транспортної компанії.

ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ПІДКЛЮЧЕННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ:
Вартість підключення побутової техніки (пральні машини, електроплити напругою 220В) становить 300 грн.

Якщо у Вас виникнуть питання стосовно графіка і умов роботи, доставки або Вам потрібна допомога у здійсненні замовлення, то ми відповімо на Ваші питання в робочий час за телефонами: 

(044) 331 69 32, (093) 331 69 31, (095) 331 69 31, (098) 331 69 31.                     

У будь-який час доби Ви можете нам написати лист поштою: eu-shop@ukr.net

 

Шановні покупці!

Ми дуже цінуємо Ваш час і нам дорого Ваше терпіння. Ми завжди йдемо на поступки і враховуємо всі Ваші побажання і вимоги, якщо є така можливість. Ми намагаємося індивідуально підходити до кожного клієнта. У нас немає покупців класу VIP. Ми не ділимо наших клієнтів на класи. Для нас всі рівні.

Будь ласка, цінуєте час і роботу наших менеджерів і кур'єрів.

Перед оформленням замовлення уважно перечитайте всі умови здійснення покупки, час і умови доставки, графік роботи, умови гарантії, повернення і т. д..

Шановні покупці! У разі доставки/самовивозу уважно перевіряйте вміст замовлення разом з нашим представником.

Будь ласка, не намагайтеся створювати конфліктних ситуацій, якщо Ви в чомусь не впевнені і не ознайомлені з нашими умовами роботи.

Якщо у Вас трапився з нижче перерахованих випадків:

Недопоставка товару; Ви отримали не той товар, який замовляли; товар прострочений; упаковка товару явно пошкоджена;

будь ласка, зателефонуйте або напишіть нам за телефонами або e-mail, що вказані на сайті в розділі "Контакти"

Велике спасибі за розуміння!

ЗНИЖКИ на товари діють ТІЛЬКИ В ІНТЕРНЕТ-магазині і в самому склад-магазині можуть надаватися не в повному обсязі. Будь ласка, перебуваючи в самому склад-магазині, якщо Ви знаєте, що товар, який Ви збираєтеся придбати, зі знижкою, повідомте про це продавця. Оскільки продавець не завжди повідомлений про умови акцій.

Дякую за розуміння!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner