Про нас
Інтернет-магазин Eu-shop радий вітати Вас у світі якісної продукції з Європи. До вашої уваги пропонується побутова хімія, продукти харчування, побутова техніка б/в відомих світових брендів.
Оформити замовлення на сайті eu-shop.com.ua Ви можете цілодобово.
При оформленні покупки вкажіть кращий спосіб доставки товару: службою доставки, наприклад, «Нова Пошта», кур'єром або самовивізом, а також зручною для Вас формою оплати.
Якщо Ви оформили замовлення до 18:00, ми зв'яжемося з Вами протягом дня. Якщо Ви оформили замовлення після 18:00, ми зв'яжемося з Вами наступного дня до 13:00.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо графіка та умов роботи, доставки, або Вам потрібна допомога у здійсненні замовлення, то ми відповімо на Ваші запитання за телефонами:
Vodafone: (066) 185 77 66
Lifecell: (063) 172 02 35
Viber: (063) 172 02 35
У будь-який час доби Ви також можете написати нам листа на пошту: eu-shop@ukr.net
Або пишіть в Viber: (063) 172 02 35
Як доїхати?
До зупинки "Куренівський ринок" або "вул. Білицька":
Від ст. метро "Петрівка" ― 25 тролейбус, 25 і 525 маршрутні таксі,
Від ст. метро "Нивки" ― 518 і 32 маршрутне таксі,
Від ст. метро "Лук'янівська" ― 18 тролейбус, 18 і 6 маршрутні таксі,
Від ст. метро "Вокзальна" ― 181 маршрутне таксі,
Від ст. метро "Мінська" ― 464 маршрутне таксі,
З Троещини ― 478 маршрутне таксі,
Від Севастопольскої площі ― 518 маршрутне таксі.
Шановні покупці!
Ми дуже цінуємо Ваш час і нам дорого Ваше терпіння. Ми завжди йдемо Вам на поступки та враховуємо всі Ваші побажання та вимоги, якщо є така можливість. Ми намагаємось індивідуально підходити до кожного клієнта. Ми не маємо покупців класу VIP. Ми не ділимо наших клієнтів на класи. Для нас усі рівні.
Будь ласка, цінуєте час і роботу наших менеджерів і кур'єрів.
Перед оформленням замовлення уважно перечитайте всі умови здійснення покупки, час і умови доставки, графік роботи, умови гарантії, повернення і т. д..
Шановні покупці! У разі доставки/самовивозу уважно перевіряйте вміст замовлення разом з нашим представником.
Будь ласка, не намагайтеся створювати конфліктних ситуацій, якщо Ви в чомусь не впевнені і не ознайомлені з нашими умовами роботи.
Якщо у Вас трапився з нижче перерахованих випадків:
Недопоставка товару; Ви отримали не той товар, який замовляли; товар прострочений; упаковка товару явно пошкоджена;
будь ласка, зателефонуйте нам за телефонами або пишіть на e-mail, що вказані на сайті в розділі "Контакти"
Велике спасибі за розуміння!